Åsa assar: En tösabit

 
Jag bjuder på en bild på mig och min klasskompis Fanny. Fast okej, bilden är kanske inte helt ny. Tio år gammal faktiskt. Om någon då hade sagt att vi tio år senare skulle gå i skolan ihop så hade jag nog skrattat en stund (och sen hoppat av den skola jag då gick, för att jag kanske skulle inse att den inte skulle leda till något jobb). Man kan väl säga att Fanny bytt stil sen dess, samt växt om mig. Jag har nog också bytt stil lite när jag tänker efter. Och båda två har blivit ytterst kloka. Särskilt Fanny, hennes klokhet borde ju rimligtvis ha ökat mest. Hon har gått om mig både i muskelmassa, engelskt uttal och tangentbordshstighet, så okej, hon vinner. Men jag är god tvåa, woho!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är för go! :D

2013-09-05 @ 20:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0