Åsa assar: Instagram

Det var veckan jag började skolan. Jag gick en liten promenad på kvällen för att samla tankarna.
 
Här gick jag ner.
 
Här var det fridfullt.
 
En annan dag köpte jag övertydligt ekologiska bananer. Fair-Nando!
 
Jag ska tjohej när jag hade klarat första veckan i skolan.
 
Jag försökte få lite struktur.
 
Omorganiserade in allt bredvid micron.
 
Jag var i Brösarp (fler bilder kommer så småningom), satt i solen och kände hur det började dofta mat.
 
Och mamma bakade också. (Bäst är att jag har en bit kvar i frysen.)
 
Mitt hår var så här långt.
 
Jag fick finpost från Paris (och något annat där bredvid som jag också ska visa senare).
 
Mina björnglas är elaka. Har bara tre kvar nu.
 
Jag upptäckte en blodig olycka timmar efter att den ägt rum. Fick byta strumpa.
 
Jag försökte trolla bort luggen.
 
Och resten av håret. (Såg att jag skelade och gick och la mig.)
 
Den här lilla rackaren lyckades inte skrämma bort mig från godishyllan.
 
Någon flyttade ut och jag funderade på att bli sofftjuv.
 
Vi fick hörlurar i skolan och jag har aldrig förr sprungit fram till läraren så ivrigt. Jag bara skulle ha ett par rosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0