Åsa assar: Linnérundan med Anna och Markus

Jag satte precis igång elementet, därmed är det officiellt höst. Det var tolv dagar sedan jag senast gick Linnérundan, och då hade jag linne och bara ben. Minns att Anna kallade mina bara ben för modigt, så det kan ju inte direkt ha varit stekhett. Men inte höst.
 
Blå himmel och kor. Därmed inga kor vid stigen. Markus var lite besviken; han ville se hur Anna reagerade på dem. Mina takter!
 
Ibland försvann Markus och hans kamera, medan Anna fortsatte gå i samma tempo. Det tog en liten stund innan jag slutade stå och vela mittemellan utan gick vidare med Anna. (Markus kommer snabbt ifatt igen, oroa er inte.)
 
Här har jag ännu inte lärt mig.
 
Anna längst fram, Markus långa ben snart ifatt. Och så jag. Vad hände? (Sen fick jag springa.)
Sen blev det inte så mycket mer fotograferat.
 
Vi tog oss hem och ett par timmar senare tog jag mig till Anna. Vi pluggade vid hennes köksbord (och jag hade bara tre fel på provet jag pluggade till), och hon bjöd på nybakat bröd. Och sen såg vi Babel innan jag cyklade hem.
 
Fast först fick jag leta efter mitt lilla kamerafodral en bra stund. Fick ett gott skratt när jag till sist hittade det fastkardborrad på min kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0