Åsa assar: Min födelsedag

Förra helgen fyllde jag år. Mina föräldrar kom hit med det där rosa paketet på bordet + tulpaner, och dessutom present från min moster som inte tyckte att hon hade gett tillräckligt helgen innan (fast det hade hon förstås egentligen - men mer gjorde mig inte ledsen. Jag gillar nämligen presenter). Men först kom syster lastad med den där röda påsen; så fort jag hade öppnat en present däri så fanns där en till. Det var trevligt. Trevligare än att bli äldre.
 
Det här fick jag! Plus att jag traditionsenligt ska på Drakamöllans utomhusopera med mamma vid midsommar, vilket hon bjuder på. Det ser jag fram emot. Mycket bra presenter, alltihop. Lätt att tro att det var 100 jag fyllde! När jag fyller 100 ska jag också bjuda på våfflor. Tror jag. Vi får se lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0