Åsa assar: Instagram (del 1)

Jag tänker inte ropa hej och sen trilla ner i en vattenpöl, men magen känns bättre och kanske är jag någon slags lösning på spåren. Eller så är det bara slumpen. Skriver kanske mer om det senare, men nu först lite bilder från Instagram. Sen ska jag försöka mig på en promenad trots att jag är inne på dag tre med huvudvärk. Jag gör alltså något rätt och något fel.
 
En sak man kan träffa på på promenad.
 
En andra sak.
 
Och en tredje sak.
 
Jag fick äntligen tag i ett mobilfodral som är precis som jag vill ha det! (Förutom då att den är lite sönder, men men... jag var inte på klagohumör när jag fick det.)
 
På jobbet införde jag Veckans blomma. Min kollega hittade ett saltkar att ha som vas. På den första bilden
är det ogräs från kanterna i koloniområdet. På den andra bilden rosor från psykets kolonilott och en liten kvist som jag fick av en kolonistugetant.
 
Jag hade en pratstund med Jamande katten en kväll.
 
Jag skulle vara kattvakt och passade på att lufta ordentligt innan. 30 grader varmt ute + magproblem + stängda fönster pga två katter var kanske inte världens bästa kombo, men det gick rätt bra ändå. Kattbilderna får ett eget inlägg!
 
En promenad för att svalka mig och få lite ro vid Hammarsjön.
 
Och en gång till.
 
Och sen kom det äntligen; regnet, åskan, svalare väder.
 
Jag plockade nötter.
 
Jag råkade köpa de här. Jag bakar sällan, särskilt inte när magen krånglar och dessutom försöker jag undvika gluten nu. Såatte... Men de går ingenstans. Ska baka något gott någon gång!
 
Jag hittade mina första glasögon!
 
Nu börjar ni bli lite otåliga och skruva på er. Tar bilderna aldrig slut? Eller, det kanske är jag som skruvar på mig. Jag tar en promenad så länge. Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0