Åsa assar: Instagram (del 2)

Jag promenerade lite till och månen var exakt halv.
 
Någon snodde mitt fina sadelskydd utanför jobbet, men jag fick iaf behålla cykeln (de har tydligen en tendens att försvinna därifrån).
 
Det här ytterst underliga pyttelilla djuret satt bekvämt och länge på mitt fönster.
 
Jag promenerade och funderade på vad som funnits här, och när.
 
Kanotister under bron.
 
Och jag kom fram till Hammarsjön igen.
 
Det var sista dagen på jobbet och jag la chokladriskakor i den hemliga (nåja...) fikalådan. Jag bjöd sjuksköterskan Roger och Helen som jag jobbat med. Det var ett bra jobb för mig, mycket receptionsarbete men lågt tempo på sommaren, så även min mage hängde med.
 
Jag fick blomma och ljusstakar med rosljus från allihop - fast mest från Helen. Blev väldigt glad! De flesta var så himla bra och snälla där.
 
Denna, ja. Min syster och jag gick på bakluckeloppis med fin utsikt. Här ser man både mitt sommarjobb och där jag bor, typ.
 
Staden är ännu finare lite från ovan.
 
Jag köpte mig en tjusig kofta för en ynka tjuga.
 
En till bild på Hammarsjön, en dag med lite vågor.
 
Jag har fått lite reklam, så jag lever på hoppet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0