Åsa assar: Instagram (del 3)

Nu i veckan var mina Solna-/Osby-vänner Elin och Ola här i stan och jag passade på att hänga med dem lite. Jag hittade dem på Fredholms, efter att jag varit på Röda korset och lämnat lite grejer och köpt en liten kokbok + bokmärke till Elin som fyllt år. Och jag fick Hello Kitty-toalettpapper! Det var mycket trevligt att prata och gå ett par timmar med de två.
 
Och så köpte jag plåster!
 
Förutom magproblemen så har jag haft huvudvärk i några dagar. Här om kvällen satt jag en halvtimme på balkongen i en skön stol som någon granne ställt ut där (dumpat och flyttat härifrån tänker jag). Huvudvärken släppte lite och jag kände mig en aning lättare.
 
I går pimpade jag min fina kalender, eftersom jag råkat förstöra den lite. Men den blev ju snyggare så här! (I morgon får jag nytta av den. Dags för skola igen...)
 
Jag tog också en promenad i går och hamnade vid Hammarsjön som vanligt. Plockade en liten bukett också.
 
Sen spenderade jag kvällen så här, det var himla skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0