Åsa assar: Annandagen och katter

Sedan kom annandagen och jag slog in mina julklappar i kläder (här en ugnsform jag fick av Elin) och packade ner dem i julklappssäcken för att åka hemåt igen.
 
Men först förevigande av de här tre karamellerna. Mamma samlar nu på dessa; min förtjänst. Den ena köpte hon på loppmarknad (den gröna?), sen hittades den blå(?) på samlarmarknad. Den gula hittade jag för 20 kronor på Röda korset för någon veckan sen och jag bestämde att den behövdes i mammas samling. Jag hade rätt. (Lyckades i år köpa sex julklappar second hand. Ni borde testa!)
 
Jag kom sen hem till min rena lägenhet, och så höll den sig i en halvtimme ungefär.
 
För då flyttade de här två grisarna in (som inte alltid är så här söta mot varandra).
 
Det är tur de är så söta och mjuka. Den här lilla ställer till det på sitt sätt och den andra är tydligen väldigt rädd för raketer. Men vi ska nog få ihop de här tre veckorna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0