Åsa assar: Förra veckans instagram

Solen sken faktiskt lite förra veckan. Dumt nog satt jag då inne och kollade ut på solen.
 
Så detta var kanske tröstshopping.
 
Det fick bli mörka promenader i stället.
 
Jaha, sol igen och jag satt inomhus.
 
Fast en lunch tog jag en kort promenad till koloniområdet och tillbaka igen.
 
I 11 år har det varit gran med ljus på gården hos mig. Nu är det ersatt av äppelträd med ljusslinga. Ack.
 
Jag gjorde bananplättar i lördags, de blev lite mörka men det gjorde inget för när jag vände på den här uppenbarade sig ett hjärta.
 
I lördags var jag också hos Fanny och pluggade/kattgosade.
 
I söndags åkte staken och snyggduken fram i sista stund.
 
Och jag var också rätt snygg.
 
Om någon undrar vad det var som hände med de där 30 bloggrubrikerna för november så är svaret tydligen ingenting. Tiden försvann. Den har ju en tendens att göra det för mig. Heltid praktik + tänka på att jag VERKLIGEN måste börja plugga inför prov och redovoning nu. Men nä, det har inte hänt än.
 
Ful lugg har jag också.
 
Men jag är glad ändå. En del saker överskuggar helt enkelt fula luggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0