Åsa assar: Instagram

Sen jag började jobba har det blivit dåligt med både bloggande och promenerande. Det är inte lätt att vara seg och trött, men än finns det hopp. Här en bild från en kvällspromenad som jag lyckades få ut mig på.
 
Och här är jag på midsommar, vilket jag såg som en bra hårdag.
 
Ännu en promenad! På den där tiden då det var lagom varmt.
 
Och kolla, Hammarsjön!
 
Sen uppstod det lite kolonilottdrömmar. Jag tar småpromenader där ofta nu och Anna och jag kikade in i lite till salu-lotter förra veckan. Vi ska köpa en ihop när vi är rikare, tänker vi.
 
De här var goda (hos mina föräldrar i helgen).
 
Och de här! Som jag fick av min snälla syster i går. Jag har inte bakat på ett tag, fast jag har tänkt göra det - och därför fått leva på knäckebröd. Men nu slipper jag det ett tag!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Se där, det verkar ju ha hänt lite ändå! :) Vilken snäll syster som ger dig bröd, ser gott ut! Jag skulle kanske också bakat, jag har ju två semesterdagar till på mig. ;) Fast jag vet inte. :)

Svar: Ja, det händer, men lite långsamt! Min syster är jättesnäll, jag vet inte om jag kommit på tanken själv... :S Jag tycker att du ska baka! Eller göra en massa matlådor :P
Åsa

2014-07-09 @ 21:41:40
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0