Åsa assar: Midsommarafton

Helgen är överskattade. Eller bara för korta. Hur som helst så hanterar jag dem inte särskilt bra. Jag har haft en mycket bra vecka på jobbet. Jag har inget emot att jobba heltid, men jag har något emot att jag aldrig hinner/orkar något när jag kommer hem. Så allt det där ska jag nu hinna på helgen. Men hittills har jag bara hunnit äta (två gånger), diska och släppa ut en myra som bott i en påse med gräslök i kylskåpet en vecka. Och nu är det kväll. Jag är inte nöjd. Jag tänker visa lite midsommarbilder nu, kanske jag känner mig mer nöjd sen.
 
Det var findukat.
 
Och lite silligt.
 
Men inte särskilt snapsigt för min del.
 
Lite hönsigt var det dock.
 
Det var rätt så blommigt också.
 
Och så lite godis på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0