Åsa assar: Mina logiska fynd

Jag har börjat jobba nu, men innan dess hann jag gå på stan och avsluta ledigheten med några logiska fynd. Den här logiska tunikan (från Indiska) hittade jag på Röda korset.
 
Det här logiska flamingoglaset hittade jag också på Röda korset. Glas som matchar är för mesar!
 
 
Och så köpte jag den här på Lus blommor.
 
Ja, detta alltså.
 
Detta! En bonsaiträd! Det stod där nästan helt ensam, och skrek på mig. Jag fick ett presentkort från den där blomsteraffären för mycket länge sen (av Markus för att jag passat Nethifa), och har sedan dess gjort några små försök att hitta något att klämma in i min redan fullsatta djungel. Och nu äntligen lyckades jag. Yay!

Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Coooolt, jag vill också ha ett bonsaiträd. Det är ju japanskt! :D

Svar: Ja, det borde du ha! :) Jag är dock inte säker på om mitt trivs riktigt.
Åsa

2014-07-09 @ 21:44:21
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0