Åsa assar: Blomster

Jag skulle ha värsta sociala veckan, men allt som var planerat blev inställt p.g.a. ditten, datten och andra tråkigheter. Men kvar finns som tur är lite spontanitet. Som i kväll då jag kom ut på en liten blomsterfotopromenad med Emma.
 
Emma och Laleh.
 
Efter lite mer blomster skulle Emma vidare på annat håll, så jag drog mig sakta hemåt.
 
Fastnade lite här eftersom det var så fluffigt att jag inte riktigt visste var jag skulle ta vägen.
 
Hittade årets kanske sista magnolia.
 
Och så hittade jag spår från en annan första maj.
 
Sen var jag nästan hemma igen, återigen hyfsat imponerad av naturen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Underbara foto Åsa! Ni är ju riktiga proffs, du & Emma.
Blir sugen att hänga på nästa gång!
Kram 😛

Svar: Tack så mycket Marie! Emma är mycket proffsigare, men jag gör mitt bästa :) Det är klart du ska följa med! :D Kram!
Åsa

2014-05-02 @ 08:52:13
URL: http://marieclair.blogg.se
Postat av: Emma Andersson

Finfint! Och jag och Laleh kom också med! Det visste jag inte! :p Fin bild på magnolian. Du har i alla fall fått vara lite social med mig och lite med mitt pågasnöre dessa dagarna.

Hoppas du har en fin dag! Jag är trött och längtar hem, måste nog ta en tupplur innan jag orkar göra något annat där hemma. Kram kram! :)

Svar: Jag kan vara smygfotograf ibland ;) Ja, en himla tur att jag var social med dig och pågasnöret. Annars har det bara varit jag och jag, men det har funkat rätt bra det med.
Hur går det med ditt eget bloggande? :) Vi får ta med Marie på en fotopromenad sen! Kram!
Åsa

2014-05-02 @ 13:01:41
URL: http://xiaomei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0