Åsa assar: Instagram

Det var hemskt vad den där Åsa assar nu för tiden! Är hon så himla glad va! Njae, det är väl mest det att hon har en massa lediga dagar och inget i skolväg att ta tag i. (Förutom då att jag borde försöka lära om alla de medicinska termer som har trillat ut igen. Men... orka.) Anyways, här kommer lite instagram!
 
Jag har fortsatt att promenera en massa. Både min kropp och min själ behöver det så det är synd att jag kommer av mig ibland.
 
Så här fin hy kan ett instagramfilter ge mig!
 
Kvinnan i trädet.
 
Tåg vid järnvägsmuseet här i Kristianstad.
 
Sen bakade jag bröd igen, och detta blev bäst hittills. Med valnötter! Tyvärr har jag inte hunnit sen dess, för skolan klumpade ihop sig en stund, men jag tar tag i baket igen snart.
 
Hammarsjön + luftballong.
 
Vi hade hjärt-lungräddning i skolan. Fanny kom Hans mycket nära. Min docka dog förmodligen.
 
Vallmo, skugga etc.
 
Den här bilden är från min senaste längre promenad då jag råkade gå 7 km.
 
Kristianstad fyller ju 400 år och det har varit kalas. Hästar var bjudna.
 
Andra hästar.
 
Jag fick besök av Jesper från Göteborg, som hade kört ner med den stora skärmen som stod vid scenen på Stora torg. Trevligt att träffa honom ett par timmar. Här fina skuggor på huset bredvid scenen.
 
På mors dag hälsade jag på mamma på jobbet och sen handlade jag. Men glömde bananer och började argt på ny handlelapp. En stund senare kom mamma till mig för hon hade slutat och bussen skulle inte köra på en stund. Så frågade hon om jag ville ha en banan och drog av en fin krav-klase. En bra mor!
 
Och en bra far; ännu en gång har jag haft nytta av verktygslådan jag fått av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0