Åsa assar: Instagram

Jag har det inte så speciellt jättedissigt. Det är nog mest det att skolan tar tid, så det har inte hunnit hända så mycket assningsbart. Eller så har jag varit för trött för att se det. Hur som helst, här kommer lite från Instagram.
 
En lördagskväll tog jag en promenad och träffade på den här som högljutt sniffade omkring i gräset.
 
Jag blev vuxen och bakade bröd. (Ja, detta är alltså själva brödet, inte degen. Var snälla!)
 
Hammarsjön såg ut så här en gång. Jag har promenerat ganska mycket den senaste tiden, Åsa assar!
 
Jag hittade ett snyggt däck.
 
Och så lagade jag mat i lergryta, vilket gav mig ytterligare vuxenpoäng.
 
Jag åt av mitt bröd också, med min egen krasse. Alltså...!
 
Och en gång fick jag efterrätt.
 
Lite då och då har solen skinit och jag har försökt tajma promenaderna med det.
 
Min sambo tog den årliga duschen för inte så länge sedan.
 
Jag bakade ett till bröd!!
Jag försökte skrämma mamma med den här. Men hon är inte särskilt lättskrämd.
 
Och så fick jag finpost från Paris (det högra), med instruktioner om att få hänga bredvid cykeldamerna. Och jag är rätt så lydig gällande bra saker, så nu hänger de där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0