1. Kolla! Så här ser det ut utomhus i dag.

Nu blir det nästan som en julkalender i november också. Fast i stället för gamla bilder så ska jag följa den här listan. Jag ska göra mitt bästa i alla fall. Jag börjar alltså med att visa hur det ser ut utomhus i dag.
 
För det första ser det ut ganska mycket som den där grillen vill gå in och lägga sig.
 
Det såg ut lite så här också. Sen började jag promenera och träffade strax på min klasskompis Lina som gav mig en kram och så fick jag gnälla en stund. Det hjälpte en del.
 
Och så såg det ut lite så här också när jag kom fram till sjön. Jättegrått alltså. Men mycket trevligare att befinna sig i än att titta ut på.
 
Och sjön såg ut så här.
 
Den här svampen gjorde sitt bästa för att lysa upp det lite. Så, så såg det alltså ut här. I morgon blir det en annan bloggrubrik om vi har lite tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0