5. Hepp! Dagens boktips!

Ja, här ska då dagens boktips komma. Men det är inte så lätt eftersom det är pinsamt hur lite jag läser. Jag har en sån där trevlig bild i huvudet där jag går och lägger mig tidigt varje kväll och så ligger jag där och läser och somnar nöjd. Det händer mycket sällan. Att plugga till prov mitt i natten några timmar innan provet får mig mest att somna hysterisk. Såatte...
 
Om jag fick tipsa om något annat i dag så skulle jag tipsa solen om att stiga upp i morgon. Det hade varit trevligt tycker jag. Jag skulle också vilja tipsa mig själv att gå och lägga mig nu. Och kanske läsa lite. Men jag lyssnar väl inte på det örat, kan jag tro.
 
Men okej, boktips var det! Jag tycker väldigt mycket om seriealbum. De sprider ofta lite harmoni i min kropp, och är kanske en gnutta mindre ansträngande än vanliga böcker, om vanliga böcker nu är ansträngande.
 
Serieteckaretips:
 
  • Liv Strömquist
  • Ellen Ekman
  • Nina Hemmingsson
  • Nanna Johansson
  • Sara Granér
Och sen kan jag ju också tipsa om den här femårsdagboken med en rolig fråga varje dag (så kan man jämföra svaren de olika åren).
 
Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0