7. Kolla! Så här jag ser jag ut i dag

Men det var ju hemskt vad jag bloggar nu för tiden! Bara en sak till i dag, fortsättningen på den här listan.
 
Det funkar inte med en bild eftersom jag skiftar utseende över dagen.
 
Så här såg jag ut på praktiken.
 
Så här såg jag ut i hissen efter praktiken.
 
Sen hände detta.
 
Sen blev jag tydligen hysterisk. (Observera fötterna i spegeln.)
 
Så det var läge för en promenad. Såg ut så här.
 
Vid Hammarsjön såg jag mindre hysterisk ut.
 
Sen såg jag ut så här i soffan.
 
Och så här såg mitt finger ut.
 
Sen vann jag och då såg jag nog ut ungefär så här. Ja. Bilden är snart 14 år gammal.
 
Borde jag färga håret?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0