8. Ibland blir jag avundsjuk på...

Åsa dissar. Okej?
 
Ibland blir jag också avundsjuk på er som tittar på Så mycket bättre tillsammans med någon och i stället för att läsa in er själva i Kajsa Grytts texter tycker ni att det låter fint (eller är en av idioterna som nätmobbar henne). Och när det är reklam så är det bara reklam och inte någon fånig reklam som påminner om någon annans soffa.
 
Ibland blir jag avundsjuk på er som kan laga lasagne och bjuda någon. I stället för att ta en bild och undra vem den ska skickas till och komma på "ingen" och därmed få krysta in bilden i bloggen i stället. "Jo, alltså jag gick på stan. Sen åt jag lasagne!" Okej. Grattis.
 
Ibland (nu) blir jag också avundsjuk på er som har lakan i era sängar och som slipper bädda rent innan ni kan krypa ner.
 
Jag tror ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0