Åsa assar: Att komma tvåa

Kommer ni ihåg för ett tag sen då jag skrev att jag blivit glad av att ha fått denna i min låda, men att jag inte hunnit plasta av den än? I onsdags hade jag heller inte tid; det var mindre än åtta timmar till jag skulle vara på praktiken och jag borde sova. Men jag kände mig nedtryckt och behövde lite uppmuntran. Så jag plastade av och bläddrade igenom den, mest för att leta upp vilket temat skulle vara för nästa novelltävling. Så kunde jag tänka på det i stället. Men då såg jag något jättekonstigt...
 
... mitt eget namn! Tydligen lyckades jag knipa andraplatsen i förra numrets tävling. Helt knasigt tycker jag än. Jag har fått ytterligare självförtroende av snälla facebookvänner som har fått läsa, och därför vågar jag lägga upp länken till novellen även här. Så läs om du vill. Hoppas du gillar den! Klick klick >> Kasta sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0