Åsa assar: En kyrkogårdspromenad

I kväll tog jag en promenad på kyrkogården (som jag göra varje år runt allhelgona) tillsammans med Elin och vår kusin Fanny.
Vissa hade mer lämplig klädsel än andra.
 
Elin hade med sig stativ till sin kamera.
 
Jag fick låna stativet, det var tur annars hade denna bild inte blivit.
 
Förutom ljus och utomjordingar på kyrkogården så fanns det snygga träd som bara blev suddiga på bild.
Dessutom var vi där kanske lite för tidigt för det var nämligen inte direkt folktomt.
 
Vi gick runt och läste lite på gravstenarna. Jag samlar på fina namn. Viva!
 
Kameran imponerar ibland - inget stativ här. (Jovisst, jag imponerar också, men ofta har jag tur.)
 
Sen lämnade vi kyrkogården för denna gång.

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Superfina. Men den över gravarna i skymnings- och lykt ljuset var finast, tycker jag =)

2014-11-02 @ 12:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0