Åsa assar: Förra veckans instagram

Förra veckan började alltså med finpost.
 
Riktig finpost! (Jag vet inte riktigt, tycker inte riktigt denna passa att ha på sig på min praktik.)
 
En dag efter praktiken hade det skett massutdelning av sadelskydd. Mitt mycket trasiga mustaschskydd hade blivit brutalt utmobbat. (Nu så pass mobbat att det är slängt.)
 
Jag köpte den här, så det blir jul i år igen!
 
Jag pysslade bl.a. med det här på praktiken. Tur hon blev nöjd för jag hade inte gjort om det. (För övrigt är jag nu på en annan praktikplats under två veckor, mest för att göra mig förvirrad skulle jag tro.)
 
Jag fick lite belöning för att jag klagat på rälig mat.
 
Det blommar i mitt tantfönster.
 
En promenad fick jag visst till.
 
Och så hade jag lite otur med trasigheter.
 
Den här bara exploderade i mina händer, ytterst märkligt. Har fått instruktioner av kusinfrun Helen, och ska försöka få ihop den igen. Fast patronen är slut och jag är sugen på en färgglad. Ser ni hur mycket jag använt den? Mina fingrar har greppat hårt.
 
Hej hej, sa en opepp Åsa i söndags. Framför allt tyckte jag att det är sjukt kul med grannar som tvättar papper i tvättmaskinen.
 
P.s. Då BEGRÄNSNING är mitt nya tråkiga ledord (som jag naturligtvis bara följer halvt), så har jag hoppat över gårdagens och dagens bloggrubrik. Återkommer eventuellt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0