Åsa assar: Veckans instagram

Jag har haft den här i tio år och endast elva har fyllt i (varav cirka två idioter, ingen ytterligare kommentar om det). Jag är rätt säker på att jag har fler vänner än så, så hojta om du vill fylla i!
 
Någon jag känner fick en finger klämd och jag försökte matcha.
 
Jag och Björn gick på en utställning om tid på museet, gillade den. Den här installationen kallar jag "Björnidet". Mest intressant tycker jag att mobilen på golvet är.
 
I dag har jag ägnat mig åt en uppgift till skolan som har deadline på tisdag. Jag skriver en novell, för det gick helt enkelt att göra så. Jag är inte klar än. (Texten innehåller små fel som den uppmärksamma ser.) Hade önskat att jag hade fått vara ledig denna helg, i morgon börjar praktiken och jag hade behövt en gnutta mer energi. Men det löser sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0