Åsa assar: En nödvändig promenad

Som jag skrev så snodde jag till mig en nödvändig promenad i lördags, och en i söndags också. Då tog jag med mig kameran. Bara lämnade skolarbetet och gick ut. Fräckt av mig.
 
Jag hade inte gått särskilt långt när solen fick för sig att titta fram. Precis vad jag behövde.
 
Vid Helge å tog några båtar det lite lugnt.
 
Jag tittade upp genom hålen.
 
Och jag hittade en höstmaskros.
 
Kom fram till sjön som nästan inte gick att titta på eftersom solen speglades så starkt.
 
Sen såg jag mer höstfärg i tågformat.
 
Jag beundrade lite mer höstsnyggt, som inte direkt ges rättvisa på denna bild.
 
Och sen kom jag hem till mina skolböcker igen, lite mer energisk och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0