Åsa assar: Ett kalas

Om man ska på kalas och inte bör lägga mycket pengar på presenter (eller något annat, host host) och dessutom inte äter gluten, så kan man ju alltid köpa ett fat på Röda korset och baka glutenfria kakor som present, och bjuda sig själv på en kaka på kalaset. VADÅ SMART. Kakorna blev mycket goda (om än lite väl söta) tyckte jag, och Gunilla som fick dem såg rätt så nöjd ut hon med.
 
Charlie och en kompis, som råkar vara min mor.
 
Till påskrundan gjorde min morbror och Alfred det här konstverket. Jag är lite förvånad att ingen har köpt.
 
Jag lånade de här.
 
Och såg ut över fälten. Ungefär som att se ut över Hammarsjön, fast tystare.
 
Sen tittade vi lite på Lejonkungens barnbarn (eller vad det ni var) innan vi körde hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0