Åsa assar: Förra veckans instagram

Jag tog tydligen en promenad förra veckan. Det var värst!
 
Och så råkade jag se någon jag känner på tv, hej hej Malin där till vänster!
 
Jag ägnade mig åt lite terminologi, nötter (med palmolja! Köper inte dessa igen) och havtornsdricka. Det går att ha det sämre/bättre.
 
Jag upptäckte att den hippaste växten på internet bor i källaren på biblioteket. Jag och min klasskompis Malena planerar en kupp. Elefantöra heter växten. för er som inte hänger med.
 
Jag tyckte att jag behövde gå upp i vikt, men glömde den lilla detaljen att jag bara tål begänsat med godis och chips. Det är inte slut än, men magen min blev arg ändå.
 
Belöningen jag beställde förut kom också förra vecka. Ye-hey! Något för varje del av mig.
 
Jag tog en liten promenad till.
 
Sen hittade jag lite sommar bland hösten i söndags när jag väntade på att Taxi Elin skulle komma och köra mig till Brösarp.
 
Där gick vi på mässan Moderna i Brösarp och det fyndades vill jag lova. Det här är del av systers fynd. Ni får vänta att se resten till ett enskilt inlägg.
 
Mamma hittade sitt äldsta glasögonpar, cirka 50 år gamla.
 
Sen var himlen grann, björken naken och maten god innan vi körde hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0