Åsa assar: Att vinna

En sak jag retar mig på är att de första raderna jag skriver här, kommer upp på facebook när jag delar länken. Tänk om jag inte vill hamna där mitt i någons flöde med mitt eventuella blaj? Tänk om jag vill att man ska läsa här om man nu vill läsa? Ja, jag dissar. Och ja, jag skriver detta för att just detta blaj ska synas få facebook. Där fick du, eeh, facebook!
 
Jag har varit hemma sjuk i dag, första gången sen jag började skolan. Har varit sjukare, som på nyår, men ditten och datten gjorde att hemmet var det enda rätta i dag. Och ditten och datten gör också att jag eventuellt kommer ägna mig åt lite tröstshopping snart. Eller plugg. Vi får se lite.
 
Men allt är inte skit, det finns rara människor till exempel. Och så finns det den där tävlingen som jag vann (man skickade in och svarade på frågor och motiverade sig lite på ett sånt där klassiskt sätt - brev och frimärke), det var inte så tokigt alls. Se vinst från Urtekram nedan.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0