Åsa assar: Mina nya glasögon

Selfies är svårt. Jag är rädd att det inte blir så mycket bättre än dessa instagrambilder (som verkligen gör sig bättre i mobilen), så därför orkar jag inte anstränga mig mer. Detta är jag i mina gamla glasögon.
 
Detta är jag i mina nya glasögon. Bilden är tagen alldeles nyss och jag har mössa på mig pga en gnutta ont i öronen och allmänt förkyld (jag ville alltså ha sympati). Gillar glasögonen och min Way out west-mössa ganska mycket mer än förkylningen.
 
Det här är mitt andra par nya glasögon, de gillar jag också. Bilden är tagen en lite kryare dag.
 
Minus med nya glasögonen:
- Öronskav
- Jag har haft dem i fem dagar men ser fortfarande inte ordentligt, men då jag har envisa och unga ögon (något sånt sa optikerassistenten) så kan det ta en månad innan de slutar sitta fast i fel läge.
 
Plus med nya glasögon:
+ Jag är snyggare
+ Med risk för att trilla ner i ån fast jag just börjat gå över bron; jag verkar ha blivt av med problemet med daglig huvudvärk som jag haft sen i somras, sååå skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0