Åsa assar: En påskafton

I got dressed for success...
 
Eller nä, mer för påskafton då.
 
Fick mat hos mor och far och skålade i julmust (sant).
 
Och så åt jag lite många ägg.
 
Kycklingarna viftade på tårna.
 
Och sen kom påskharen med matchande påskpresenter! (Ja, jag är 4 år. Nej, jag menar - jag fyller faktiskt 34 just i dag!)
 
Sen skulle vi måla ägg. I år med lite äggransonering - bara ett ägg var. Och jag fick lite panik, okej?
 
Elin och jag upptäckte plötsligt att vi tänkte ganska likt, som vanligt. (Baksidan på mitt kaninägg.)
 
Äggen.
 
Vinnarägget! Tjoho! (Det blev ju rätt fint, så här i profil.)
 
Hoppas ni har och har haft en skön påsk!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0