Åsa assar: En social lördag

Förra lördagen fortsatte faktiskt mitt firande lite. Markus och Anna ville nämligen bjuda mig på en spelning i kulturkvarteret, och det kunde de väl få. Jag hittade Markus under magnoliaträdet tillsammans med sin kamera. Där stod vi och väntade på Anna.
 
Efter en stund kom Anna, och det var ju tur för det var hon som hade biljetterna. Och ja, även kul att se henne! Förbandet hette Kilimanjaro. Det kommer ingen recension här, men vissa låtar var sådär och vissa var bra.
 
Ellen Sundberg & the Widowmakers var huvudnumret för kvällen. Gillade det! Dock bättre live än på Spotify och kanske gillade jag hennes troliga personlighet (och det faktum att hon inte sa mycket mer än "tack" och såg finurlig ut) mer än låtarna.
 
När spelningen var slut pratade Markus, Anna och jag en liten stund innan vi sa ajöken. Sen gick jag hem till Emma.
 
Vi tittade på filmen En oväntad vänskap och åt god blåbärspaj. Dessutom aaw:ade vi oss över Emmas nyinflyttade undulat Timo. Fast någon bild tog jag visst inte, förutom på detta ljus. Oh well. Fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0