Åsa assar: Sommaren 2015:3 Ett kalas

Som ni vet så gör den här släkten inte så mycket mer än kalasar. Fast nu har det faktiskt gått alla de där månaderna sen förra födelsedagen (vilket var min) och det var dags att fira Elof som fyllde hälften så gammal som jag. Det var samma helg som den första loppmarknadshelgen och det var fint väder. Här sitter mina föräldrar.
 
Födelsedagsbarnet med rar flickvän.
 
Fina Filippa och ölen.
 
Elin och knähunden.
 
Lite folk som säkert hemskt gärna är med i min blogg. På detta kalas råkade jag ut för en överraskande flygtur och ett mycket stort skrattanfall (vad är grejen med att skratta så jag inte får luft?). Både finns på ett eller annat sätt fångat på bild, av mamma. Så kanske det kan bli en eller två luckor i årets julkalender. För visst skulle du bjuda på det, Pernilla, om du skulle råka vara inblandad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0