Inte lucka 21

Konstigt nog inga klagomål än. Alltså, det var meningen jag skulle åka hem från Malmö i går och då göra de sista luckorna i kalendern. Men jag råkade stanna. Men i morgon ska jag hem och det kommer bli någon slags luckor. Nu blir det i stället lite instagram från Malmö. Hoppas det också funkar.
 
Jag skriver för övrigt detta på mobilen liggande i Daniels soffa, med utsikt katten Agnes i mitt knä, varm pojkvän som öppnar balkongdörr och ett stearinljus.
 
På väg till Malmö satt jag bredvid en hund som hela tiden stod upp och en annan som försökte bita sig ut ur buren.
 
Soffutsikt i dagsljus.
 
10 plus och mycket svag is.
 
Söta Doris med blicken.
 
Fina Agnes med en annan sorts blick.
 
 
Gick förbi denna gata och tänkte på min bror, icke-slaktaren.
 
I dag har Daniel jobbat och jag har gått ensam på stan. Lite för mycket folk och eventuella baskelusker för min smak men jag lyckades komma hem med ganska mycket (det mesta till mig själv, hade ju inte packat för så många dagar så hade ju inget val, eheheh). Snäll tjej på Vero Moda gav mig en stor silverkass till min ensamma tröja, så att alla mina andra påsar också fick plats. Perfa.
 
I morgon bloggar jag igen. Det lovar jag. Nästan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0