Lucka 23

Sen blev det augusti och vi var snygga/hade solen i ögonen.
 
 
Jag var i Brösarp och vi åkte på fotoutställning. Och jag hade två veckors semester!
 
Det blev september och jag började jobba på ögonmottagningen. Någon helg ibland var jag, Daniel och Harry i Åhus. Harry var glad. Men det är han alltid.
 
Det blev oktober och vi var visst i Åhus då med. På bild är det inte Harry utan hans pappa Chivas, som vanligtvis inte är så här glad och hoppig. Men ibland så!
 
Chivas och joggarna.
 
Stranden i Åhus undersöktes en del.
 
Och solen sken visst ibland.
 
Jag hälsade på Disa, Timo och Emma.
 
Det blev november. Jag, Daniel och Harry träffade på kusin Fanny på en kvällspromenad. Sen gick Daniel och jag på kyrkogården i natten. Tyvärr var vi inte ensamma och blev halvt anfallna av en stor hund i mörkret. Dessutom gick jag på Moderna i Brösarp och köpte ett fint soffbord. Inte konstigt man blir trött.
 
Ibland var vägen till jobbet fin.
 
Harry var ivrig och gav mig en tidig julklapp.
 
Nu är den snart här. Den stora julluckan! (Kommer jag hinna på rätt sida om julafton?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0