Åsa assar: Förra veckans instagram

Jag hittade det här som jag glömt äta, så kan det vara med godis som inte är jättegott (inte ätit det än heller). Kan berätta att det är hemskt att vara jättesugen på god mat och andra godsaker, men inte alls kunna äta så mycket som jag vill eftersom magen nästan aldrig känns bekväm efter jag ätit. Tröttsamheten. Ledsamheten.
 
Några såna här åt jag.
 
Under filten doldes mitt smärtsamma ischiasben. Jag är mycket tacksam att det har gått över nu.
 
Här låg jag på golvet för att försöka mildra smärtan.
 
Här låg jag också på golvet, och råkade se texten under en pall jag har. Sällan jag ser det.
 
Jag köpte de här (och fick kalasinbjudan som ligger på bordet).
 
Möte i fönstret.
 
Jag drabbades av en kort vinterdepression och utnyttjade tulpanerna för att sprida detta budskap. Vintern är alltid jobbigast mot slutet...
 
Promenerade 5 km i lördags. Som sagt inte så munter, men benet höll i alla fall (det var i lördags det gick över) och något annat positivt är att stigen syns där borta.
 
Klippte luggen, målade naglarna.
 
Jag hade varit på kalas (bilder kommer senare) i söndags och hade knappt varit ute, så när jag kom tillbaka till stan tog jag en promenad runt kvarteret och tredubblade de 600 steg jag tagit innan dess. Gick förbi denna reklam och konstaterade att den inte är Skåneanpassad. Det heter ett choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0