Åsa assar: Förra veckans instagram

Dags för en liten sammanfattning av förra veckans instagram igen, men OBS VARNING kanske lite väl många kattbilder.
 
Den här damen är en hejare på att underhålla sig själv (och mig) då och då.
 
En morgon upptäckte Pippi att jag byggt en koja under mina ben, så hon kröp in.
 
Nethifa blev trött på Lykke Li, trampade på min iPod och bytte till den här. Bättre fönstertittarmusik.
 
Pippi hittade en plats precis mellan mitt ansikte och datorn. Skön stil.
 
Två katter var högljutt sociala ute på gården mitt i natten, Nethifa tittade intresserat på.
 
Drottning Pippi.
 
Tydligen fick jag till en promenad.
 
Skolan började och jag hade svårt att sova. Bara jag.
 
En kväll låg hon här på min mage i två timmar. Rekord! Jag hann naturligtvis bli hungrig och allt möjlligt men hade inte hjärta att flytta på henne.
 
Snälla mamma kom förbi med present! (Och Pippi passade på att lämna lägenheten i två sekunder.)
 
Fortsatt sömnbesvär (två dagar i rad var det bara). Fick vaket sällskap. Lite kränkt.
 
Chillade lite.
 
Katter överallt.
 
Jag blev bjuden på hembakat surdegsbröd så nu har jag ätit gluten igen (åt en pyttebit på nyår också). Magen blev lite ledsen sen, men det kanske den hade blivit ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0