Åsa assar: Lite instagram

Ja, hej hej! Sämsta bloggaren här.
 
Först var jag ledig och gjorde annat än blogga. Sen började jag jobba och sen fick jag halsfluss. Och nu jobbar jag igen. Men jag kommer nog igång med bloggandet snart igen. Bjuder på lite instagram så länge. Assar gör jag ofta vare sig jag bloggar eller ej - inne i mitt huvud. Så gott det går.
 
 
Det händer inte så ofta, men ibland kommer jag fortfarande fram till Hammarsjön.
 
Jag har plockat blommor.
 
I dag var det jag som bjöd frukost på jobbet, det var en ny erfarenhet.
 
I dag har jag också träffat Elin, Mattis, Karin och Ola och ätit Ottoglass på stan.
 
Nu måste jag lägga mig (kommer inte hända) för i helgen är det loppmarknad och så har det gått tre månader så nu är det dags för kalas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0