Åsa assar: En promenad på mors dag

Nu är jag ledig en vecka innan jag börjar jobba - och kommer sen fortsätta jobba i drygt 30 år. Eh ja. Så därför passar jag nu på att vila upp mig ordentligt. Jo, det är sant, men jag passa också på att hinna allt som jag inte hunnit de senaste två åren när jag pluggat. Och det går förstås att diskutera hur smart det är, men sån är jag. En sak jag tänkt göra denna vecka är att assa ifatt för jag ligger lite back. Jag börjar med mors dag!
 
 
Här kan man gå. Men det gjorde vi inte.
 
Här gick vi.
 
I skogen luktar det gott.
 
Jag lärde mig att detta är idegran. Giftigt, ajabaja. lärkträd.
 
Den här är bara god.
 
Och denna är mest snygg.
 
Och det var ungefär det jag hade att bjuda på i afton. Men oroa er inte, mor blev firad och sen fick hon laga mat till oss. Snällt. Och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0