Åsa assar: En uppskjuten present

Detta snygga tidningsinklädda paket har legat i mitt badrum i något år. Det var en fin present som skickades till mig, med lite Hello Kitty och två tvål köpta i Frankrike. Men då jag är en flytande tvål-person har de inte blivit använda i så snabb takt. Men förra veckan var även det flytande tvålet slut och jag fick tvunget öppna detta fina paket. Som att få en present en gång till. Vilken färg kan det vaaara?
 
Så himla fint!
 
PS1. Jag hade fel i går angående barrträdet jag la upp bild på. Jag blev helt enkelt lärd fel. Det är ett lärkträd, och inget annat. Om det är giftigt eller ej har jag ingen aning om.
 
PS2. Åh Facebook, du gör mig så trött! En snabb titt och jag fick tryck över bröstet två gånger p.g.a. idioti, och denna gång handlade det inte ens om rasism. Om folk bara kunde kliva ut en liten bit från sig själva så hade det varit bra. (Höhöhö, sa hon som har en blogg om sig själv! Åh, håll käften!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0