Åsa assar: Japanpresenter

I torsdags var det en speciell dag. Det var första gången jag stod på Lilla Torg och väntade på Björn. Vanligtvis är det han som står där medan jag hastigt promenerar dit. Men plötsligt händer det! Och till sist dök han upp. Först fnissade han ganska ordentligt och jag fick stoppa ner min hand i hans väska, tre gånger. Mer om det senare. Sen gick vi lite i gallerian och jag såg en fotomöjlighet.
 
Sen var det min tur. (I dag kan jag knappt lyfta armarna så högt pga tränigsvärken jag fick av träningen i går.)
 
Och det där med hans väska... Jag fick presenter! Björn har varit i Japan i tre veckor och hade köpt saker! Lite Hello Kitty och så Miyazaki-grejer. Så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0