Åsa assar: Lite instagram

I dag är jag så slut att jag knappt orkar tänka mer eller formulera mig. Det är liksom tyst och avdomnat i mitt huvud, fast inte på ett dåligt sätt. Men nu är jag i alla fall lite ledig.
 
Jag är godhjärtad och bjuder nu på lite Instagram.
 
Sånt jag undrar.
 
Färgskifte. Nu är den helt röd.
 
Hammarsjön för någon dag sedan.
 
Jag var/är fin.
 
En liten promenad runt kvarteret i går. I dag har jag tänkt se mer dagsljus. Om jag orkar.
 
Och förresten, har ni tänkt på att vissa människor är guld? Inget att ta för givet. En del överraskar. En del gör en besvikna ibland, men plötsligt kan det ändras som om inget har hänt.
 
Ja, jag blir dumdjup när det är avdomnat i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0