Åsa assar: Mer shopping

Ja. Jag har shoppat igen. Randiga ben från Gudrun Sjödén.
 
En prickig klänning från Gudrun Sjödén också. Och ett halsband gjort av en gammal skrivmaskinstangent. Som gjort för mig! (Än en gång, tack Instagram! Jag köpte det här (återförsäljare))
 
Grejerna ovan kom i lådan + gick att hämta i fredags. Samma dag träffade jag mina föräldrar och min bror i cykelaffären bredvid mig för ett snabbt familjemöte. Det var fint. Senare samma dag pausade jag pluggandet och gick till Röda korset som firade 150 år med halva priset. Jag köpte denna signerade Detektivbyrånskivan för 5 kr. Alltså! (Jag hade redan skivan, men liksom omöjligt att inte köpa.)
 
Och så köpte jag detta fina glas för 3 kr. Jag gillar att ha udda glas.
 
Nu ska jag, om jag orkar, se ett sent Babel och måla naglarna. Vi får se...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0