Åsa assar: En Åhushelg

Som vanligt bloggar jag i efterskott. Men det får vara så. Jag är ju lite halvdan, med för stora krav på mig själv. Rätt dumt. Men hur som helst, nu kommer en halvdan assning om världens finaste Åhushelg.
 
Till exempel det här. Som jag inte lyckades fånga på bild riktigt som det var. Alldeles stilla, tyst och pastelligt. Overkligt vackert.
 
Nästa dag tog vi en promenad och träffade en luden kompis.
 
Vi = jag + de här.
 
Vi gick ner till havet igen. Världens gladaste hund!
 
Så mycket att lukta på.
 
Det jag inte fick på bild var till exempel den absoluta tystnaden på natten och stjärnhimlen. Och den goda maten jag fick. Finaste helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0