Åsa assar: 18 juli

Det är söndag och jag är trött. Tröttare än jag varit i veckan faktiskt. Förmodligen har jag sovit för mycket. Jag vaknar ofta efter 6-7 timmar även dagar då jag får sova ut, och borde då stiga upp. I stället vänder jag på mig och sover en så där tre timmar till utan besvär. Skönt, men ganska korkat.
 
 Försöker nu muntra upp mig genom att assa den 18 juli. Då firade Daniel och jag nämligen ett år, ett mycket fint år. Vi firade genom att gå Linnérundan tillsammans med Harry.
 
 
 
 
Jag hade med mig picknick,
 
Vi jagade en del Pokémons. Det har inte blivit så mycket jagat sedan dess.
 
 
Inte Pokémons.
 
Det var en fin dag med den bästa jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0