Åsa assar: En kort men fin helg

Den senaste tiden känns det som jag inte gjort mycket mer än jobbat. Och det ligget ganska nära sanningen. De senaste tre veckorna har jag nämligen jobbat på lördagen också, alltså sex arbetsdagar per vecka, Visserligen inte full lördag, men fullt tillräckligt. Jag är rätt slut, och det är inte över än.
 
Därför har de korta helgerna jag fått betydd desto mer. Som den senaste helgen som var så fin. Jag blev hämtad efter jobbet vid tvåtiden och åkte till Åhus. På söndagen sken solen, och Daniel, jag och hundarna tog en skön promenad.
 
Genom skogen kom vi till havet.
 
Jag hittade någons övergivna snäcksamling.
 
Vi hittade också en glassked med löften om sommaren. (Instagrambild)
 
När jag skulle ta bild på samma bild med kameran undrade Harry vad jag sysslade med.
 
Strax därefter tog batteriet i kameran slut så det blev ingen "sen gick vi hem igen"-bild. Men det gjorde vi. Och snart är det helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0