Åsa assar: Skärmdumpar

Jag är skärmdumpsmissbrukare. Jag fotograferar alltså av mobilens display ganska ofta för att minnas något.

Här nedan ser ni mina senaste skärmdumpar. Den första är en bikini från Monki som jag borde handla (kanske i Malmö i helgen. Yay! Långhelg i Malmö!).

Den andra skärmdumpen är mattor gjorda av asylsökande kvinnor, pengarna kommer gå till en äventyrsdag för deras familjer. Ett helt fantastiskt initiativ tycker jag, som av en händelse behöver en eller två runda mattor. Ska bara bestämma mig! Kolla in Kifhalek på Facebook eller Instagram.

(Jag hade gett er länken om detta inte var ett försök till spontanbloggning via mobilen. Jag kan berätta för er att den här appen inte är gjord för något spontant utan mer tycks ämnad för hårdragning.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0