Lucka 13

I juni körde vi på en utflykt. Bilhataren Harry följde med.
 
Vi kom fram till Söderåsen och var hungriga. Jag åt goda pannkakor.
 
Vi åt med detta bakom ryggen.
Och så var jag toalettvakt åt en liten tant som inte vågade låsa dörren.
 
Sen började vi vandra, jag, Daniel och Kristofer.
 
Och Harry förstås.
 
Utsikten var fantastiskt där uppe. Tyvärr hade jag bara mobilen med som kamera.
 
 
 
Spanaren och hans hund.
 
Sen körde vi vidare mot Röstånga, Daniels hemtrakter. Vi åt här på Röstånga station.
 
Gott!
 
Plötsligt stannade Daniel för han var tvungen att kolla in sin gamla busshållplats.
 
Sen körde vi hem i gen. Det var en fin ljus dag.
 
Nu är det Luciadagen, en annan slags ljus. Hoppas ni får en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0