Lucka 20

Den 26 november lämnade vi Malmö några timmar.
 
Vi körde till Brösarp där det var kalas. I bild min morbror, hans fru Gunilla, min kusin Filippa och hennes Robin. I Filippas mage ligger en liten pojke, som nu när ni läser detta är åtta dagar gammal.
 
Det fanns tårta.
 
Garaget var ännu mer klart!
 
Äntligen tog jag slut filmen på min Yashica. Jag var ju tvungen när min bror så snällt monterade pappas gigantiska blixt på den. Hoppas bilderna blev bra!
 
Det är alltså han den där i mitten som jag var och firade. Pappa fyllde 70 år! Kan man ju knappt tro. Till vänster sitter min bror och till höger min kusin Elofs flickvän Josefine.
 
Daniel och jag hade med oss en bil till pappa.
 
Dessutom hade jag köpt en fotobok till pappa och Daniel köpte en annan. Succé! Den lilla motorcykeln till granen var heller inte fel.
 
Min syster hade som vanligt med sig en hel julkalender till pappa.
 
Framåt kvällen körde vi hem igen över mörkt Skåne. Fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0