Lucka 10

Den andra sommarluckan inleds med en anna hund, detta är Horton!
 
Horton är Annas kompis hund, och de två (Anna och Horton) kom och hälsade på en kväll när jag hade lägenheten för mig själv. (Daniel och djuren var i Åhus.)
 
Daniel och Love i Åhus. Vid den här laget hade min semester börjat.
 
Här är vi på väg till stranden för att titta på den röda månen. Men väntan blev lång (solen hade uppenbarligen inte gått ner än här) och de flesta gav upp. Men jag var kvar och fick se den en stund och även... mars, tror jag det var (vilken Alice förklarade för några grannar som trodde att den där lilla lilla planetpricken var månen).
 
En dag var vi på guidad visning på Absolut, det var intressant!
 
Sommaren började gå mot sitt slut, eller åtminstone semestern, och Daniel och jag gick med Alice på Malmöfestivalen en dag.
 
Och jag var och lyssnade på Sarah Klang.
 
Love fyllde 3 år.
 
Den allmänna sommarluckorna får avslutas med denna bild på Emmas pojkväns band som spelade på skördefesten i Slottsträdgården i Malmö. Bäst var förstås att jag fick träffa Emma!
 
P.s. Oroa er inte, det blir mer sommar i kalendern. Det blir lite mindre allmänt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0