Lucka 11

En dag i början av juli var det loppmarknad i Brösarp. Här i mitten står mamma och letar böcker.
 
Min syster, min moster, min kusin och lille Ture. Alla redo att fynda.
 
Ture. Redo!
 
Jag hittade en likadan spegel (fast annan färg på ramen) som jag har och länge haft i Brösarp. Hoppas denna blev såld. (Här ser vi att jag dagen till ära fotograferade med min spionkamera.)
 
Fynd?
 
Elin fyndade en regnponcho. Dock...
 
Värdelös i fjällen.
 
Här har vi mina loppisfynd! Mer om böcker i en annan lucka. Och mer om fynd i ytterligare en annan lucka.
 
Sen borstade vi av oss dammet och gjorde oss klara för kalas. (Klänningen är för övigt ett Instagramfynd, second hand är bäst!)
 
Kusin Elof som fyllde 20 år och min bror.
 
 
Mycket barn och lek.
 
Charlie och Elin.
 
Och Klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0