Lucka 12

Hade jag haft med mig en ordentlig kamera alltid så hade ju detta varit en mysig bild. Min semester hade börjat kvällen innan bilden togs och så här fint började semestern (men lite skarpare).
 
Här spenderade jag, mamma och några personer till helgen. Skrivarkurs i Södra Björstorp utanför Brösarp. Det var en väldigt rolig och givande helg, bästa tänkbara början på helgen. Skrivarkursen handlade om att skriva för barn och unga och barnboksförfattaren Ingrid Jönsson var kursledare.
 
Jag hade med mig en text som jag påbörjade på en skrivarkurs på distans för många år sen. Efter bra kritik och tips denna helg fick jag nu ny lust att fortsätta med min berättelse. Tyvärr har har jag trots lusten inte ägnat texten så mycket tid efter kursen. Jag har i alla fall ändrat lite i texten och delat in i kapitel. Sen har jag väl inte tyckt att tiden har räckt till ... Det där med tidsbrist är ju egentligen delvis en myt. Jag har ju till exempel tagit mig tid att snickra ihop den här kalendern, och det går åt en del kvällar och helgtid till det. Så vill man går det. Kom igen Åsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0